Grafikai tervezés

A legfontosabb tudni való a grafikai tervezéseknél - legyen szó szórólap vagy weboldal látványról – hogy definiáljuk az elsődleges célcsoportot, kiknek is szól majd első sorban és milyen funkciót kell ellátnia. A látvány az egyik legfontosabb alkotó eleme egy projektnek, mert ez lesz az a tényező, amit a felhasználó az első pillanatban meglát és értékel. Mivel meg szeretnénk győzni a „közönséget” vállalkozásunk, termékeink, szolgáltatásaink minőségével, vagy éppen szimpátiát szeretnénk elérni, az első dolog a látvány lesz. A színek, stílus meghatározásának több féle szempontja van, nem csak az számít, hogy nekünk mi tetszik, hanem a célközönség megnyerése az elsődleges szempont.
Weboldalak grafikai tervezése

A weboldal szín és stílusvilága több kategóriába sorolható. Számos alkategória található, és születnek új stílusok is, de most csak a leggyakrabban és a legjobban bevált stílusok kerülnek bemutatásra:

Minimalista stílus
Talán az egyik legkedveltebb irányzat, mert igaz kevés látványos grafikai elemet tartalmaz viszont ez a stílus ér el több célcsoportot úgy, hogy minél kevésbé osztja meg a látogatókat és nagyobb hangsúlyt fektet a weboldalunk tartalmára. A minimalista stílus a legtöbb weboldalnál alkalmazható, főleg ha az idősebb korosztály van célozva, mert kevésbé vonja el a figyelmet a dizájnelem a tartalomtól és könnyebben átlátható. Színhasználatban vissza fogott és inkább a fehér és a szürke árnyalatai dominálnak.

Color usage stílus - Színhasználat
A minimalista stílushoz hasonlít, viszont itt kifejezetten egy szín van sokat használva és mellette más szín nincs használva. Funkcióját tekintve és célcsoport meghatározásban megegyezik a minimalista stílussal.

Design Elements stílus - Dizájn elemek
A dizájn elemek stílust úgy kell elképzelni, hogy az oldalunk témájából készítjük a dizájn elemeket. Ha egy mozgalmasabb weboldalt szeretnénk akkor többnyire ez a jellemző. Ezt úgy kell elképzelni, hogy ha van egy éttermünk, akkor az étteremről szóló elemeket helyezünk el például az étlap megtekintésénél a valós étlapunk kinézete van reprodukálva a weboldalon, vagy amit készítettünk étel van lefényképezve és gondos grafikai utómunkával dizájn elemet készítünk belőle. Szinte ha bármilyen éttermi oldalra ellátogatunk, láthatunk ilyen stílust az éttermek körében. Az előző példa tökéletesen be is mutatja a felhasználási területet. Egy ilyen oldalnál nem feltétlenül az a fontos, hogy a felhasználó minél tovább maradjon, hanem, hogy minél szimpatikusabb legyen neki a hely és gyorsan hozzá jusson a szükséges információkból. A példa esetében az elérhetőség és az étlap/itallap. Ez a stílus remekül variálható, legyen szó akár egy elegánsabb megjelenésről vagy egy lazább fiataloknak szóló látványról.

Design themes stílus - Dizájn téma
Ez a stílus hasonlít az előző stílusban, annyival másabb, hogy itt az egész oldalra, azaz a háttérre is kiterjednek a dizájn elemek használatai is. Egy sokkal mozgékonyabb oldalt látunk első pillantásra és vigyázni kell, hogy ne essünk túlzásokba a háttérkép(ek) használatánál. Alkalmazási területe viszonylag szűkösebb, viszont a jól kiválasztott képpel nem kerülhetünk hátrányba. Ahova viszont kifejezetten nem ajánlott az a közösségi stílusú oldalaknál történő felhasználása.

Számos grafikai stílus létezik még, az látvány kialakítása során szoros együttműködésben határozzunk meg a partnerünkkel a végleges látványtervet és folyamatos konzultáció és véleményezés kíséretében kerül véglegesítésre.
Arculattervezés

Az arculat kialakítása leginkább induló vagy megújuló vállalkozások körében népszerű. Több elem alkotja ami miatt arculattervezésnek hívjuk.

Az alábbi grafikai tevékenységekkel is foglalkozunk:
  • Logo tervezés,
  • matrica / cimke tervezés,
  • névjegykártya tervezés,
  • céges papír / levélpapír tervezés,
  • szórólap tervezés,
  • dosszié tervezés,
  • klubkártya tervezés.
Ügyfélszolgálatunk általi segíségével könnyedén informálódhat olyan kérdésekben, amiket nem talált meg az oldalon. Rendszerünkkel kapcsolatos segítségnyújtási célból is rendelkezésre áll a hét minden napján.

Telefon:
+36-30/822-5841

E-mail:
Felsorolni is sok lenne, hogy mennyi előnye van egy webáruháznak, ezért csak néhányat emelnénk ki az előnyeiből:
  • Éjjel nappal nyitva áll
  • Vásárlást segítő információkat tartalmaz
  • Valódi profit termelés
  • Vonzásterület nagyobbítása
  • A világ legjobban fejlődő kereskedelmi területe