Részletesen 4 lépésből kerül bemutatásra az online értékesítés fontossága, szempontok, menete, és előnyei!



Marketinges lehetőségek webes alkalmazásainkhoz

Ahhoz, hogy webáruházunk teljesítse a reális céljainkat, ahhoz szükséges (lsősorban) online, és ofline marketinges tevékenységeket használni. Ahhoz, hogy mikor, melyik vagy esetleg mindkét technika alkalmazását használnunk kell-e az több szempontból is szükséges megvizsgálnunk. Az ilyen marketinges vizsgálatokban és piackutatási eredmények elemzéseiben is rendelkezésükre állunk, hogy a lehető legjobb módszertant alkalmazzuk a potenciális ügyfelek bevonzására. Módszert kiválasztása és megtervezése a webáruház meghatározásánál kerül kidolgozásra.

Az online marketing az alábbi területekből épülhet fel:

Banner hirdetések
Népszerű oldalakon hirdetjük oldalunkat, előre meghatározott felület méreten.

Blogok
Vezethetünk személyes blogot, ahol publikus a vállalkozásunk és a hozzá kapcsolódó fejlesztéseket közöljük olvasóinkkal.

E-mail és Hírlevelek
Webáruházunkban történő regisztráláskor választható opció a hírlevélre történő feliratkozás (alapértelmezetten kérésre van állítva), amiben akár személyre szóló ajánlatokkal is szolgálhatunk.

Hírek
Webáruházunkba építve kiemelt felületen elhelyezett hírek publikálása a fejlődések/fejlesztésesk, újdonságok bemutatása érdekében.

Keresőmarketing
Termékenként állítható kulcsszavak, nevek. A keresőkbe beírt termékek megtalálása érdekében kiemelt fontosságú.

Link kampányok
A google által ismerté vált AdWords nevezetű linkkampány segítségével akár kattintás alapra is történhet a kifizetés.

Sajtóközlemények
Iparágunkat érintő sajtóközlemények publikiálása oldalunkra.

Partner programok
Partnerprogramnak vagy affiliate marketingnek nevezzük azt az online reklámozási módszert, amikor a hirdető vállalkozás a reklámjait a honlapjukon megjelenítő partnereknek a partnerek honlapjáról érkező vevők vagy látogatók után egy előre meghatározott mértékű jutalékot fizet. A hirdető és a felületet biztosító partner között általában nem áll közvetítő. Az átkattintások számát a hirdető rendszere figyeli és tartja nyilván, a hirdetést megjelenítő partner ellenőrzési lehetősége korlátozott. Nem keverendő össze a jutalék fizetése nélküli link- vagy bannercsere programokkal, amely során a két partner kölcsönösen egymás honlapját reklámozza.

Webanalitika
Áruházaink látogatottság és statisztikai adatok megtekintésére szolgáló eszköz, ami segítheti a marketinges stratégiák kidolgozását.

Vissza az üzemeltetéshez Kapcsolatfelvétel
Ügyfélszolgálatunk általi segíségével könnyedén informálódhat olyan kérdésekben, amiket nem talált meg az oldalon. Rendszerünkkel kapcsolatos segítségnyújtási célból is rendelkezésre áll a hét minden napján.

Telefon:
+36-30/822-5841

E-mail:
Felsorolni is sok lenne, hogy mennyi előnye van egy webáruháznak, ezért csak néhányat emelnénk ki az előnyeiből:
  • Éjjel nappal nyitva áll
  • Vásárlást segítő információkat tartalmaz
  • Valódi profit termelés
  • Vonzásterület nagyobbítása
  • A világ legjobban fejlődő kereskedelmi területe